Безкоштовно зі всіх операторів України 0 800 750 775 Замовити зворотній дзвінок

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продавані товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно і без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель і серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгуючої організації;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т. п.) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон
  • обладнання було поставлено на територію РФ неофіційно
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
  • порушені заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті виробника.